6 גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​השכרת כסאות Chiavari מהשכרת כסאות מסיבות

שיתוף

6 גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​השכרת כסאות Chiavari משכירות כסאות מסיבות

עוצב על ידי אומן האומנות האיטלקי ג'וזפה גאטאנו דקלצי בשנת 1807, כיסאות צ'יאוואר צמחו לכיסאות המוכרים ביותר בשוק. הכסאות קלאסיים, נוחים ותוכלו להשתמש בהם במגוון רחב של אירועים.

 

אם יש אירוע, אסור לקנות אותם. במקום זאת, שכור אותם מ השכרות כסאות למסיבות .

 

כדי להפיק את המרב מהכיסאות, עליכם לשכור כסאות איכותיים. חלק מהדברים שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​ההשכרה כוללים:

 

מפרקי הכיסא

 

מפרקים מחזיקים את מסגרת הכסא יחד, וכיסאות עם מפרקים חלשים ישברו בקלות, ותצטרך להחליף אותם. כשאתה בחנות להשכרה, הרם את הכיסא ושלף את הרגליים מכיוונים שונים.

 

בנוסף, ישב על הכיסא ונדנד קדימה ואחורה כדי לבדוק את חוזק הגב. אתה רוצה כסא עם מפרקים חזקים שלא יתפרקו כשהאורחים יושבים עליהם.

 

התבונן בבורג המושב.

 

לרוב בכיסאות Chiavari יש בריח מושב המחזיק את הרגל במצב. אם הבריח רופף, רוב הסיכויים שהכיסא יתפרק. בעת ההשכרה, שימו לב לבורג ובטחו שהוא מספיק חזק.

 

אם זה לא, קבל מפתח אלן והדק אותו. מקובל למצוא כמה כסאות ללא הברגים. אם זה המקרה אצלך, יש לך סיבה לדאוג, וכדאי לך להתרחק מכיסא כזה כמו שסביר להניח שהוא מכה.

 

בדוק את קצה המושב.

 

קצה המושב ידריך אותך באמירת איכות הכסא. כדאי להתרחק ממושב באיכות ירודה. כשאתה בחנות, בחר את הכיסא עם ציפורניך. האם זה שבב בקלות? האם זה נראה כאילו הוא עשוי פורניר שמוכן להתקלף?

 

אם אתה רואה פורניר, התרחק מהמושב שכן ככל הנראה יתקלף באתר המסיבות, וחברת ההשכרה תתחיל להתלונן שהרסת אותו.

 

זה גם חכם לשרוט את הכיסא ולראות את הצבע שמתחת. האם זה תואם את שאר צבע הכסא? אם לא, הסיכוי הוא שהכיסא עבר מספר תיקונים.

 

שאל את נציגי חברת ההשכרה על מנת להבטיח שאינך שוכר כיסא שישבר ברגע שתגיע לאתר המסיבות.

 

האם רגלי הכסא מושוחות חלקות?

 

כשאתה מעביר את הכיסאות אתה צריך לערום אותם זה בזה. כדי להימנע מהשמדתם, בדוק את החלק הפנימי של רגלי הכסא וודא שהם חלקים כך שכאשר אתה עורם אותם, הם לא מתכלים.

 

אם החברה נזהרת במיוחד בנוגע למראה הכסאות, מוטב שתמנעו מכסאות ללא גימור חלק מכיוון שהם ייווצרו בעיות לאורך הקו.

 

בדוק את תפרי הכרית.

 

כדי שהאורחים יהיו נוחים, הם צריכים לשבת על כרית. לאיכות הכרית יש השפעה משמעותית על הנוחות ועל מצב הרוח של המסיבה, לכן יש לוודא שהתפרים והעניבה מחוזקים לחוזק.

 

בחנות, תפוס את הקשרים ותן להם משיכה חדה. אם אתה מבחין בחולשה, התרחק מהם כיוון שלא יהיה להם נוח לשבת עליהם וכנראה שהם יתפרקו במהלך האירוע, ועליך לשלם עבור החלפה.

 

מהי איכות הקצף?

 

כאמור, אתה זקוק לקצף באיכות טובה שישמור על האורחים בנוח ובאותו הזמן לא יתפרק במהלך האירוע שלך. הכרית צריכה להיות עבה, צפופה ויציבה.

 

אם הכרית פריכה וקלת משקל, עליך להתרחק ממנה.

 

יש לשים לב כי חברות מסוימות מטפלות בקצף שלהן עם תוספים בכדי להכניס אותן לאשליה של איכות. בכדי שיהיה לכם זמן קל, יש לצוות איש מקצוע מנוסה שיידע אתכם האם הכרית באיכות הנכונה.

 

מסקנה

 

אלה הם כמה דברים שכדאי להיזהר בהם כשאתם שוכרים כסאות Chiavari מ- השכרת אירועים Rockland NY . כדי לעשות זמן קל לעבוד עם חברות בעלות מוניטין שנמצאות בתעשייה כבר זמן רב ובעלות שיא מוכח.

 

 

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5