מתכננים אירועיםבזמן מגיפה? שלושת הטיפים האלה צריכים לעזור

שיתוף

Planning a Wedding During a Pandemic? These 3 Tips Should Help

תכנון אירועים יכול להיות מלחיץ למדי. הוסף מגיפה עולמית … והדברים יכולים להתחיל להרגיש מהממים. למרבה המזל, תכנון החתונות עדיין יכול להיעשות בהצלחה במהלך החודשים הקרובים.

גם אם היית צריך לדחוף את תאריך האירועים שלך, אתה תוכל לבזבז את החודשים הקרובים בתכנון האירועים המושלמת. ברגע שהדברים יחזרו לשגרה, תהיו מוכנים לחגוג עם כל יקיריכם ואשתכם או בעלכם לעתיד! להלן כמה טיפים מעולים לתכנון אירועים במהלך מגיפת עולם:

  • קחו נשימה – אלה זמנים מלחיצים ללא תקדים ללא ספק. במיוחד לאלו מכם שנמצאים בתהליך של תכנון היום החשוב ביותר בחייכם! הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות – בהתחלה – פשוט לקחת נשימה עמוקה. לא תכננת לזה. איש לא עשה זאת. אבל זה יהיה בסדר. אתה צריך להמשיך להגיד לעצמך את זה. הדברים יסתדרו בצורה מושלמת ויהיה לכם אירועים קסומה ומיוחדת די בקרוב!
  • ציוד להשכרת מסיבות מחקר – כ 93% מכלות משתמשות באינטרנט בכדי לתכנן את חתונתן. אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בכל השבתת ההסגר היא לעשות הרבה מחקר. יש כל כך הרבה פריטים שאתה צריך להזדקק ליום הגדול שלך. במקום לבזבז הון בקניית משלך במהלך החודשים הקרובים, פשוט תשכור את כל מצעיך, השולחנות, הכיסאות ועוד ציוד להשכרת מסיבות .
  • יידעו את האורחים שלך – אף אחד לא מעוניין לדחות את חתונתם מעולם – אך הדבר הכרחי בשל COVID-19. חשוב מאוד ליידע את כל האורחים שלכם בשלב מוקדם על תוכניותיכם לתאם מחדש כך שלא יהיה בלבול לאורך הקו. שלחו הזמנות שמודיעות על הדחייה, העלו הודעה באתר האירועים שלכם, שלחו אימייל המוני, התקשרו לכולם וכו '. כל מה שעליכם לעשות כדי להוציא את הבשורה שהאירועים שלכם נדחית – עשו זאת.

אם ברצונך ללמוד עוד כיצד ציוד השכרת המסיבות הנכון יכול לעזור לך להשיג את חתונת החלומות שלך, התקשר היום לשכירות של בעלות הברית ! נעבור את זה ביחד – בהצלחה!

← אילו סוגים עליכם לזכור כשמפלגתכם ממש מעבר לפינה?

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5