לעתים קרובות ניתן להתעלם מרעלות אירועים, אך הן כה חשובות בהשלמת המראה שלך! להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את הסוג המושלם:

שיתוף

לעתים קרובות מתעלמים מרעלות האירועים, אך הן כה חשובות בהשלמת המראה שלך! להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את הסוג המושלם:

אמנם בימים אלה נימוסי האירועים אינם "נוקשים" כמו פעם, כלות רבות עדיין בוחרות לקחת זאת בחשבון לקראת היום הגדול שלהן. קיום מעטה לאירועים הוא כמובן יותר אופציה בימינו – אבל האמת היא שהיא יכולה להשלים את המראה שלך בדרכים מדהימות. איך אתה בוחר את מעטה האירועים המושלם ? להלן מספר טיפים שיעזרו לך להחליט מה הכי טוב עבורך ולשמלת הכלה שלך:

 

1351866735_3607f10034_o

 

  • לא כל הרעלות נוצרות שוות, וברוב הפעמים, לכל סוג של רעלה יש עיצוב שמלות ספציפי מאוד שהוא עובד בצורה נפלאה. לדוגמא, רעלות כלוב ציפורים נראות נהדרות עם שמלות כלה וינטאג 'וקצרות, ואילו רעלות מעופפות הן כמעט באורך הכתפיים ועובדות עם שמלות מזדמנים יותר כמו נשיות תחרה. באופן דומה, שמלת קפלה תיראה כמעט אך ורק נהדר עם שמלת כלה להצהרה המשלימה את פארה וצעי אורך המרפק מומלצות בדרך כלל עבור שמלות שאין להן רכבת.
  •  

  • אם חמותך מתעקשת שתלבש מעטה אירועים משל עצמה, תחשוב היטב על התשובה שתתן לה. אם זה נראה נהדר, אין סיבה לא ללבוש אותו. אבל אם לא נעים לך, נסה לבדוק אם לאמא שלך יש רעלה משלה ותגיד לחמותך שאמא שלך רוצה שתלבש את הרעלה שלה . כמו כן, אם אתם מתכננים לערוך אירועים סתמית יותר, מקובל לומר לחמותיכם כי אינכם מוצאים לנכון ללבוש מעטה אירועים.
  •  

  • אם אתה מתיישב על מעטה קתדרלה, וודא שמישהו יסדר את זה מאחוריך לפני שתתחיל ללכת במעבר. אם אתה רוצה, אתה יכול לגרום למישהו לסחוב את זה מאחוריך, אבל זה לא בהכרח "חובה".
  •  

לאחר שהחלטת על חלוקך ורעלה, אל תשכח לעצור את המסיבה הגדולה ולשכור את כל הדברים הקטנים שעושים את ההבדלים הגדולים. מאוהלים ועד מצעי שולחן ודוכני עוגות, אנו מקיימים מגוון טוב מאוד של השכרת אירועים כדי לעזור לכם ליצור אירועים אידיאלית !

 

מקור התמונה: flickr.com/ BenedictFrancis

תגים: סוגים של רעלות אירועים , מעטה אירועים , טיפים של רעלה לאירועים

התגובות סגורות.

 

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5