השכרת שולחן וכיסאות: 4 טיפים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​השכרת כסאות מסיבות

שיתוף

השכרת שולחנות וכסאות: 4 טיפים שיש לקחת בחשבון בעת ​​השכרת כסאות מסיבות

כשאתם עורכים מסיבה או אירועים, אתם זקוקים לכיסאות מסיבה . אתה לא צריך לקנות את הכיסאות מכיוון שיש המון השכרת שולחן וכיסאות שאפשר לשכור מהם. כששוכרים אנשים רבים מבצעים שגיאות רבות שבסופו של דבר מבזבזים את זמנם וכספם. האם אתם מחפשים לשכור כסאות מסיבות? להלן טיפים שיש לקחת בחשבון:

 

קבל הצעות מחיר מחברות שונות

 

אנשים רבים המארגנים אירוע לראשונה חושבים שהם רק צריכים לזהות חברת השכרה ולבצע הזמנה. רחוק מזה.

 

אם זו הפעם הראשונה שאתה שוכר, כדאי לדעת שיש המון חברות מסיבות להשכרה שמלאי כיסאות מסוגים שונים.

 

כדי שתוכלו לקבל את הכיסא המושלם לאירוע שלכם, בקרו בשלוש חברות השכרה או יותר ותראו מה יש להן בחנות. בדרך זו תוכלו להשוות בקלות בין איכות הכסאות למחירים שגובים.

 

כשאתה מבקר בכל חברת השכרות, בקש מהם לתת לך הצעת מחיר. כדי שהחברה תעשה זאת הם צריכים לדעת את מספר הכסאות הדרושים לכם לאירוע.

 

אם אתה בחנות מוקדם מדי לתאריך המסיבה, אינך יודע את מספר האורחים המדויק שישתתפו באירוע. עבודה עם המספר המקסימלי של אורחים שיכולים להתאים לאולם המסיבות.

 

גם אם לא כל האורחים יגיעו למסיבה, יהיה לכם קל להחזיר את הכיסאות מאשר להוסיף עוד.

 

הוספת כסאות היא מלחיצה מכיוון שלעתים קרובות אינך מקבל כאלה שתואמים את האצווה הראשונית. מרבית ספקי הכיסאות גובים יותר עבור הכיסאות הנוספים שכן הם משכירים אותם על בסיס חלק. זה רואה שאתה מוציא הרבה כסף.

 

חשבו על סוג הכסאות הדרושים לכם לאירוע שלכם

 

לא כל כיסא יתאים לאירוע שלך, אז קח זמן למצוא את זה שיהיה אידיאלי לאירוע שלך. בבחירת הכסא המושלם יש לקחת בחשבון את נושא האירוע. עליך להמשיך ולחקור את סגנונות הכסא התואמים את נושא האירוע.

 

בנוסף, הגם בתוכנית הישיבה וסידורי השולחן של האירוע. גורם קריטי נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתם עורכים. אם אתם אוכלים ארוחת ערב רשמית מלאה, אתם זקוקים לכסאות רשמיים ונוחים.

 

בצד השני, אם לא תציע אוכל אתה אפילו לא צריך כסאות. אתה צריך רק שולחן כדי שהאורחים יוכלו להשקיע את המשקאות שלהם בזמן שהם משוחחים.

 

אם אינך בטוח לגבי סוג הכסאות שעליך לשכור, בקש מנציגי המקום להדריך אותך. רוב הסיכויים שבמקום היו ספקי רהיטים בעבר. משמעות הדבר היא שהם יודעים כיצד המקום נראה עם רהיטים שונים.

 

בקש מהם להראות לך תמונות של אירועים קודמים. מהתמונות בחרו במראה האידיאלי שתרצו. זכור, אל תעתיק את המראה. היה יצירתי וזרוק את הרעיונות שלך להתאמה אישית של האירוע.

 

מסכים למדיניות ההחזרה

 

לפני שאתה חותם על הסכם השכירות , קרא את מדיניות ההחזרה. לחברות השכרה רבות לא תהיה בעיה למסור את הכיסאות ולאסוף אותם ברגע שהאירוע יסתיים, אבל חברות אחרות ידרשו מכם להחזיר את הכיסאות.

 

החזרת הכיסאות תהיה עלות נוספת מצידכם שכן עליכם למצוא אמצעי תחבורה. כשאתה בעניין, אתה צריך גם להבין מי מטפל בשברים.

 

מקובל לכסאות להישבר במהלך האירוע. כדי שתמנעו מהוצאות נוספות, עבדו עם חברה מבוטחת. בדרך זו, אתה בטוח שבמקרה שהכסאות ישברו, זו חברת הביטוח שתפצה את חברת ההשכרה.

 

עבודה עם החברה הנכונה

 

השכרת מסיבות אירועים Rockland NY יהיו עם הכסאות והשולחנות האיכותיים ביותר, אך יהיו לא מקצועיים. לדוגמה, הם לא יחזירו את השיחות שלך, הם יהיו גסים רוח אליך, בין השאר. אתה לא רוצה לעבוד עם חברה כזו. כשאתה מבקר בחנויות של חברות ההשכרה, היזהר כיצד הם מציגים את עצמם.

 

האם הם ידידותיים? האם הם מועילים כשאתה שואל שאלה? עליך להשגיח על כך לפני שתקבל את ההחלטה.

 

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5