השכרת אוהל תאגידי: גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​השכרת אוהל לחברה שלך

שיתוף

השכרת אוהל תאגידי: גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​השכרת אוהל לחברתך

האם קיבלת את המשימה למצוא אוהל למסיבת החברה שלך? עליכם למצוא אוהל איכותי שיגן על הצוות מפני מזג אוויר קשה, יש בו מספיק מקום, בין הרבה דברים אחרים.

השכרת אוהלים של תאגידים מנהלים את כל הסקירות שאתה עלול להיות מבולבל לגבי הנכון ללכת אליו. האם אתה בחושך ואינך יודע מה לשכור? להלן טיפים שיעזרו לך לשכור את האוהל הנכון:

מספר הצוות

כמה אנשים ישתתפו באירוע? אם יהיו הרבה אנשים בהשתתפות, תזדקק לאוהל גדול ולהיפך. אם אינך בטוח לגבי הגודל המתאים להשכרה להשיג, שקול לבקש מאיש מקצוע מחברת השכרה שינחה אותך.

הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לשכור אוהל גדול מדי מכדי שתרגיש שבזבזת את כספך. יחד עם זאת, אינך רוצה לשכור אוהל קטן שחלק מהצוות יישאר בחוץ.

תקציב

לפני שאתה פונה בכביש ומתחיל לחפש אחר אוהל, עליך להיות בעל תקציב לסכום הכסף שאתה מחפש להוציא. חברות להשכרת אוהלים שוכרות את אוהליהן במחירים שונים, תלוי באיכות האוהל, בגודלו, במיקום החברה, ובשפע גורמים אחרים.

מכיוון שתקיים את האירוע רק יום אחד, זה מפתה ללכת על האוהל הזול ביותר האפשרי. אל תעשה זאת. בנוסף לכך שהוא מכוער, באוהל זול נוטים גם להיות יותר מדי תקלות. לדוגמה, הוא יכול להתחיל לדלוף כשיורד גשם. אתה יכול לדמיין את אי הנוחות שזה יגרום?

אוהלים זולים גם אינם מגיעים עם תמיכה. לדוגמה, חברת ההשכרה לא תעביר או תבחר את האוהל לאחר שהאירוע ייגמר. שלא כמו כשאתה שוכר אוהל פרימיום, לא תקבל תחליף במקרה שהאוהל יפתח בעיה.

כמו כן, אוהלים זולים לא מגיעים עם ביטוח, כך שכאשר הם יקרעו או יבואו נושאים אחרים, יהיה עליך להחליף אותם.

אינך צריך לשכור אוהל פרימיום במחירים מופקעים, אך האוהל צריך להיות איכותי ומתוחזק כראוי. אינך רוצה לשאת בעלויות הובלה נוספות, נכון? לכן, וודאו שהחברה מספקת ובוחרת את האוהל ללא עלות נוספת.

כשאתה שוכר, דון עם החברה על כל אירועים שעלולים להופיע. לדוגמא, האם החברה תחליף את האוהל כשהרוח תקרע אותו או תפוצץ אותו? כמו כן, חשוב על ביטוח. אתה לא רוצה שעלות ההחלפה תיפול עליך אם יקרה משהו אז שכר דירה מחברה מבוטחת.

סוג האוהל

אם זו הפעם הראשונה ששוכרים אוהל, כדאי לדעת שיש המון אוהלים בשוק שאפשר ללכת אליהם. הנפוצים שבהם הם:

אוהלי קוטב [Pole Marquee ]: הם גמישים וזולים בהרבה ממסגרות אוהלים אחרים בשוק. אוהלי הקוטב הם עמידים, וכאשר הם מותקנים כראוי, הם נעימים להפליא להסתכל עליהם.

אוהלי מסגרת אלומיניום : מככבים בעיצוב "A" ומסגרת ברורה, אוהלים אלה הם מתוחכמים, עכשוויים וקלים להרכבה. למרות שהם יקרים מעט יותר מאשר אוהלים אחרים, אוהלי מסגרת מגיעים עם שפע אפשרויות בכל הקשור לצורה ותצורה.

אוהלים חופשיים / בדואים : הומצא בדרום אפריקה, כאשר הם מותקנים כראוי, אוהלים אלה יכולים להפוך את המיקום המשעמם לחללים קסומים. הם אידיאליים כאשר הם ממוקמים באזורים עם קרקע רכה ומהווים אפשרויות נהדרות עבור אלו הדורשים תפאורה.

מסקנה

אלה הם כמה מהגורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים השכרת אוהלים לאירועים Rockland NY . לחוויה נהדרת, קחו את זמנכם. חכם שתתחילו לחפש את האוהל שלושה חודשים לפני תאריך האירוע.

בקרו במספר חנויות להשכרה ובדקו מה יש להם במלאי. ככלל אצבע, שכור מחברה בעלת מוניטין עם ניסיון של שנים בענף. בדרך זו אתה בטוח שהם יודעים מה הם עושים, כך שתוכל לקבל את עצתם בשכנוע שתשיג תוצאות אידיאליות.

אה … והאוהלים צריכים להיות באיכות גבוהה. אתה לא רוצה יחידות שייפרדו באמצע האירוע, נכון?

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5