השכרת אוהל לאירועים: 7 טיפים לאירועים של אוהל מוצלחת

שיתוף

השכרת אוהל לאירועים: 7 טיפים לאירועים של אוהל מוצלחת

יש הרבה סיבות שתוכלו לבחור לערוך אירועים באוהלים: יש את האווירה, אוויר צח לאורחים, בין יתרונות רבים אחרים. למרבה הצער, להרכיב אירועים אוהלים זה לא פשוט כמו להרכיב אוהל קמפינג – זה כרוך בהרבה עבודה והכנה.

 

האם היית שמחה לערוך אירועים מאושרת מצליחה? להלן טיפים חשובים שעליך לקחת בחשבון:

 

תקציב

 

כשאתם עורכים אירועים בחוץ, עליכם לזכור כי תוכלו להפוך שטח גולמי לחלל מזמין עבור האורחים שלכם, ולכן עליכם לצפות לבזבז קצת כסף כדי לעשות זאת. בנוסף לכך שיש לך תקציב עבור השכרת אוהלים לאירועים , , עליך גם לקחת בחשבון את עלות העיצוב וציוד אחר שיהפוך את האירוע להצלחה.

 

בחר את דגם האוהל הנכון.

 

אם לא שכרתם אוהל לפני כן, עליכם לדעת שיש המון דגמי אוהל שתוכלו לשכור מחברת השכרה. הדגמים הפופולריים ביותר הם אוהלי המוט המיוצרים מוויניל או בד מפרש וכוללים פסגות שנוצרו על ידי עמודי מרכז.

 

ישנם גם אוהלי מסגרת ומבנה שיש להם מעטפת פלדה שמטרתה לתמוך בציוד כבד כמו רמקולים. אוהלים עליונים צלולים הם אלגנטיים ומקנים לכל אירוע מראה מודרני ומלוטש.

 

אין מודל אוהל נכון או לא נכון לאירוע שלך. אתה פשוט צריך לבחור את זה שיתאים לאורחים שלך. האוהל צריך להתאים גם לנושא האירוע. אם אינך בטוח לגבי האוהל הנכון שעליך לשכור, תן לאנשי המקצוע העובדים בחברת ההשכרה לדעת מה אתה מחפש להשיג, והם ינחו אותך באוהל הנכון להשיג.

 

התחל את הציד שלך מספיק מוקדם

 

אנשים רבים החוגגים את חתונתם בפעם הראשונה רושמים שאתה מחכה עד הרגע האחרון, ואז ממהרים לחברות ההשכרה ומבצעים את ההזמנה שלך לאוהלים. למרבה הצער, זה לא המקרה.

 

אמנם אתה יכול להיות בר מזל ולקבל אוהל טוב בכך שאתה עושה זאת, ברוב המקרים אתה בסופו של דבר מוציא כסף רב שלא היית צריך שיהיה לך.

 

מכיוון שאתה ממהר לנעול באוהל, אתה מתיישב עם הראשון שאתה נתקל בו. אל תעשה זאת.

 

כדי לחסוך כסף ולזמן לראות אוהלים שונים, התחל את התהליך מספיק מוקדם – לפחות חצי שנה לפני היום הגדול. בדרך זו יש לכם זמן לבקר בחברות השכרה שונות ולהשוות בין מחירי האוהלים לפנייה שלהם.

 

בחר את המקום הנכון.

 

אחת הסיבות לכך שאתה מתקיים באירועים בחוץ היא מכיוון שאתה רוצה שהאורחים יהנו מהנוף. אז האוהל לא צריך לבלוע את כל חלקת האדמה. הוא אמור להיות גדול מספיק לאורחים, אך הוא לא אמור להיות גדול מכדי שהאורחים לא יוכלו להסתובב וליהנות מהנוף.

 

כמו כן, זכרו להניח אוהל על משטח שטוח בו האוהל יעמוד ללא הסיכון ליפול.

 

יש במקום תוכנית גשם

 

גם כשיש לך את היום הגדול שלך בקיץ, אינך יודע מה טומן מזג האוויר. דקה אחת ייתכן שיש לך את מזג האוויר המושלם ואז ברגע הבא, יורד גשם. כדי לשמור על אורחכם בנוח ולהבטיח שהאירוע יתקיים ללא קשר לתנאי מזג האוויר, יש תוכנית גשם במקום.

 

כשאתם שוכרים את האוהלים, שכרו גם ציפוי קיר שיגיע שימושי כשמזג ​​האוויר לא יגיע לטובתכם.

 

חשבו על הריצוף

 

ברוב המקרים אתה יכול לצאת עם רצפת דשא, אבל אם אתה לא רוצה שהנשים יהרסו את העקבים שלהן, עליך לשקול לכסות את הדשא עם שטיח סיסל, ריצוף עץ או אסטרוטורף.

 

כדי לשמור על הלימה, יש לוודא שהרצפה תואמת לנושא האירוע.

 

הבינו את כללי מקום האירוע

 

במקומות שונים יש חוקים שונים. חלקם יאפשרו לך להיכנס ישירות לקרקע בעוד שאחרים לא יעשו זאת. חלקם יאפשרו לכם להניח רצפה על הדשא ואילו אחרים לא.

 

כדי להימנע מלהיות בצד הלא נכון, הבין את כללי המקום שלך. אם יש מגבלות, וודא ששכירות האירועים שלך ב- Rockland NY לא יתנגדו.

 

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5