מחיר השכרת אוהלי אבלים

שיתוף

אין דבר עצוב יותר מאשר לאבד אדם קרוב ואהוב, אך כולנו יודעים שזה חלק מהחיים. ההרגלים החברתיים הם לבוא, לבקר ולתמוך באנשים שאבדו את יקיריהם, וזה נכון בין אם מדובר על אנשים צעירים שהלכו לעולמם ובין אם מדובר על אנשים שנפטרו בשיבה טובה. אתם רוצים לעזור לחברים טובים שאבדו את אביהם או את אימם? תוהים כיצד תוכלו לעזור בצורה פרקטית ונכונה? אם כך, כדאי שתדעו שלפעמים כל מה שצריך זה לשכור עבורם אוהלי אבלים.

איך עובדת השכרת אוהלי אבלים?

עוד לפני שנדבר על המחירים, כדאי להבין במה דברים אמורים. יש אומנם מקרים שבהם השבעה תתקיים בבית הפרטי של הנפטר, ולעיתים המבקרים לא צפויים להיות המונים. לעומת זאת, יש מקרים שבהם טבעי שיגיעו יותר מבקרים לשבעה ולא כל האבלים ירצו להכניס את כולם ישירות אליהם הביתה. לכן בכל המקרים הללו השכרת אוהלי אבלים זו יכולה להיות בחירה נהדרת, ואם ניתן לשכור את הציוד הזה, מה טוב. כדאי לדעת שיש מספר חברות שעובדות בתחום הזה בישראל וכל אחד מציעה שירות קצת שונה. ראשית, האוהלים עצמם מגיעים בגדלים שונים ושנית, יש חברות שגם שולחות נציגים לשטח כדי לבנות את האוהל במקום הרצוי. אין ספק שזו בחירה נהדרת, כי אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים עם אתגר הבניה, למה שלא תזמינו שירות שכולל גם את בניית האוהל עצמו?

כיצד תבחרו את האוהלים המתאימים?

יש לא מעט פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור באיזה אוהלי אבלים אתם מעוניינים, כי אם חשבתם לרגע שיש רק סוג אחד של אוהלים כאלה, כדאי שתדעו שאתם טועים. בפועל יש מגוון רחב של אפשרויות, וההבדלים בין האוהלים השונים יכולים להיות רבים. האוהלים יכולים להיות:

 

  • יותר גדולים או יותר קטנים
  • עשויים מבדים שונים
  • מגנים מפני גשם וקור בחורף
  • מעוצבים בצורות שונות

כמו כן, יש השכרת אוהלי אבלים שפשוט יותר להרכיב לעומת אוהלים אחרים שההרכבה שלהם יכולה להיות מעט יותר מסובכת. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים באוהלים הכי זולים שיש רק בגלל המחיר, רצוי מאוד לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים. אין ספק שהדבר החשוב ביותר זו השאלה האם האוהל נושם, כי אם מדובר על שבעה שמתקיימת בקיץ, עלול להיות חם מאוד בתוך האוהל. יש לקחת בחשבון גם את השאלה עד כמה האוהל גדול וכמה אנשים יוכלו להיכנס אליו בו-זמנית. שימו לב: אם יש לכם שאלות נוספות ולא מצאתם באתרי האינטרנט של החברות שמשכירות ציוד כזה את כל התשובות, אל תהססו להרים טלפון. חברה רצינית ומקצועית תענה לכם מיד ותיתן לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

על כמה עומד מחיר השכרת אוהלי אבלים?

למרות הרצון הטוב לעזור ולהיות שם עבור מי שאיבד את האדם היקר לו מכולם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לפתוח את הארנק ולהיכנס לחובות כלכליים. זה אפילו לא משנה אם האבלים עצמם הם אלה שעתידים לשלם על האוהלים, כי בכל מקרה יש טעם להשוות מחירים. לא מדובר על משימה מורכבת, שכן בעידן מודרני כמו זה שבו אנחנו חיים, אתם יכולים לצפות למצוא במהירות ובקלות את המידע הזה ישירות באינטרנט. כלומר, אין חברה שיכולה להשכיר לכם אוהלי אבלים ולא מנהלת אתר עם אינפורמציה שכוללת גם תעריפים ומחירים. לכן כדאי יהיה להיכנס לאתרים של כמה חברות שונות, להשוות ולבדוק איפה המחיר יהיה כמה שיותר אטרקטיבי.

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5