אוהלי אבלים להשכרה בזול

שיתוף

למרות שכולנו רגילים לחשוב בצורה חיובית ובדרך כלל כשאנחנו חושבים על השכרת ציוד אנחנו חושבים על מסיבות, לא תמיד זה מה שהחיים מזמנים לנו. אבל הוא חלק מחיינו ובמדינת ישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, יש מנהגי אבל מאוד ברורים. אצלנו יושבים שבעה ובאים לבקר זה את זה לאורך כל הימים שאחרי ההלוויה. זו גם הסיבה שבגללה בכל מקום שבו יש אבל, צריך גם לדאוג לענייני הלוגיסטיקה, ואין ספק שאוהל אבלים זו הבחירה הנכונה.

אוהלי אבלים להשכרה בזול – אל מי פונים?

ראשית, כמובן שכאשר מדברים על אוהלי אבלים להשכרה מדברים על מוצר ששוכרים ולא קונים, כי מה תעשו עם האוהל אחרי ימי האבל? שנית, כדאי לדעת שיש היום לא מעט חברות שמציעות לכם שירות בתחום הזה, אך לא בכל מקום תקבלו בדיוק את אותו הדבר. לכן, למרות המצב שבו אתם נתונים ולמרות שאין לכם בוודאי הרבה סבלנות או זמן להתעסק בנושא הזה, כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים. זה שהרבה חברות יכולות להשכיר לכם אוהלי אבלים זה טוב ויפה, אך לא בכל מקום המחיר יהיה זהה. זכרו: זה שאתם זקוקים לשירות הזה זו לא עילה מספיק טובה לדרוש מכם סכומים מופקעים ואין סיבה שתשלמו כל סכום שמבקשים מכם.

מה כולל שירות של אוהלי אבלים להשכרה בזול?

עוד נקודה שאנחנו מציעים לכם להיות ערים לה, זו השאלה מה בדיוק כולל השירות שעליו אתם משלמים. העניין הוא שכיוון שיש הרבה חברות שעוסקות בתחום הזה, זה ברור שגם יהיו לא מעט סוגים של שירות שמוצעים ללקוח. אם מה שבאמת חשוב לכם זה לקבל את האוהל הכי טוב שיש ולהתאמץ כמה שפחות, רצוי מאוד לפנות אל חברה שמציעה לכם גם שירותי הרכבה. אתם לא באמת יכולים לעמוד עכשיו בחוץ כדי להרכיב את האוהל, ולכן, אם החברה יכולה לספק לכם שירות שכולל גם הרכבה, מאוד לא מומלץ לוותר עליו. בנוסף, אל תשכחו שיש כאן גם עניין של הובלה ולכן רצוי לברר מראש שהחברה עצמה מביאה עד אליכם את האוהל שבו אתם מעוניינים. כל אופציה אחרת תגזול מכם זמן ואנרגיה, מה שבוודאי חסר לכם אם אתם מתמודדים היום עם אבל על אדם יקר שהלך לעולמו.

אוהלי אבלים להשכרה בזול שכוללים אוהלים איכותיים

שימו לב לעוד נתון קטן אך משמעותי, והוא: איכות האוהל שאתם שוכרים. אומנם לא מדובר על מוצר שאתם קונים כי בסך הכול תעשו שימוש באוהל הזה משהו כמו שבוע ותחזירו אותו לבעליו, אך יש משמעות לאיכות שלו. אתם יכולים לדמיין איזה חום ירגישו כל המנחים שיבואו אליכם באמצע יולי אם האוהל יהיה כזה שאי אפשר לנשום בו? או לחילופין, איזה קור נוראי וחוסר נוחות כולם ירגישו אם זה יהיה אוהל שאינו עמיד במים? כדי להימנע מכל התרחישים האלה אנחנו ממליצים לכם לבדוק ממה האוהל שאתם שוכרים עשוי. בדקו לא רק את החומרים שמהם הוא עשוי אלא גם את העמידות שלו וגם את שאלת הגודל. מצד אחד אתם אומנם לא חייבים לשכור את האוהל הכי גדול שיש, אך מצד שני, בהחלט רצוי לשכור אוהל שבו כל המנחים יוכלו לשבת בנוחות. בנוסף לכל אלה, רצוי לבדוק האם כחלק מהשירות שאתם מקבלים תוכלו גם לקבל את כיסאות הפלסטיק ועוד אלמנטים נוספים, כי אם אתם כבר פונים לקבלת שירות בתחום הזה, אל תתפשרו על שיא הנוחות.

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5