פרויקטים מובילים בתחום עשה זאת בעצמך לחתונת נאשוויל שלך

שיתוף

פרויקטים מובילים בתחום עשה זאת בעצמך לחתונת נאשוויל שלך

 

יום האירועים שלך הולך להיות מיוחד גם לך, לבן הזוג שלך ולכל יקירייך, רק בגלל שזה היום שלך! זה יהיה גם יום שיילכד לנצח גם בזכרונות וגם בתמונות, ולכן תרצו שהוא יהיה ייחודי לכם ולבן / בת הזוג בכל דרך אפשרית. אחת הדרכים ליצור יום אירועים שמתאים לך בצורה מושלמת היא … לעשות זאת בעצמך!

 

זה כל הזעם בימי עשה זאת בעצמך מכיוון שהוא נותן לך שליטה מלאה על כל היבט בחגיגה או במסיבה שלך, אם אתה רוצה אותה, וזה מאפשר לך להביע בדיוק את מי שאתה במובנים רבים. אולי אתה ובן / בת הזוג שלך חובבי קולנוע או קומיק-קון מכורים; תכנון האירועים שלך סביב הדמויות הכי אהובות עליך יהיה כל כך כיף, ומשהו שרק מעריץ אמיתי יכול לעשות נכון! או אולי אתה חובבי היסטוריה ותמיד זה היה חלום שלך לערוך אירועים שהייתה מחוץ לתקופות ימי הביניים – אתה המומחה, כך שתוכל לגרום לזה לקרות באופן שאיש אחר לא יכול היה.

 

להלן כמה רעיונות מובילים בתחום הפרויקט DIY לחתונת נאשוויל שלך שיכולים לעזור לך לעורר אותך.

 

  • שמור את התאריך / ההזמנות. כדי להכריז על היום הגדול, תוכלו לבוא עם יצירות ייחודיות ושמורות-תאריך המתאימות לנושא שלכם. תחתיות, מגנטים למקרר או כרטיסים שציינת לעצמך עם תמונות לכל החיים שלך ושל בן / בת הזוג יהפכו למסגרת מזכוכית עבור המוזמנים.
  •  

  • פרחים. נאשוויל עוסק בשימוש במשאבים מקומיים, לכן שימוש בכמה פרחי בר טנסי עשוי להיות הנגיעה המושלמת. בחר אותם יום קודם, בחוץ לארץ או בחוות פרחים מקומית, שמור אותם בדליים של מים לילה, וקשר אותם יחד עם חוטים כמה שעות לפני תחילת הטקס.
  •  

  • טובות אירועים. השמיים הם הגבול כאן בכל הנוגע לטובות האירועים שלך. אתה יכול לתת הכל, החל בנרות תוצרת בית בניחוחות התואמים את הנושא שלך לסבונים ופרדת מקומי. אם אתה אומנותי, אתה יכול ליצור קטעים לכל אחד מהאורחים שלך שמבטאים את הכישרון והאהבה שלך, כמו קנבס זעיר השלים עם כן כן הדגם שלהם, למשל.
  •  

  • CAKE. זה חייב להיות עוגה? הקאפקייקס, המקרון והעוגיות הם תחליפים מתוקים בימינו, ומגדל טעים של פינוקים אלה יכול להוות תמונות מדהימות. יש לכם מתכון משפחתי יקר שהייתם רוצים לחלוק עליו הכי מיוחד בכל הימים? תוכלו לאפות את הקינוח שבחרתם מראש ולקרר או להקפיא לפי ההוראות לקראת היום המתוכנן.
  •  

כאן ב- השכרת המסיבה הגדולה הגדולה , אנחנו אוהבים מסיבה טובה! התקשרו אלינו עוד היום לאירועים של נאשוויל: (615) 868 3747

תגיות: חתונת תקציב , פרויקטים של diy , אירועים באירועים , השכרת המסיבה הגדולה , השכרת מסיבות נאשוויל [ 19459011], אירועים בנאשוויל , השכרת אירועים בנאשוויל , תכנון אירועים

התגובות סגורות.

 

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5