עונת החתונות בעיצומה – בדיוק מאיפה הגיעו כל המסורות לאירועים?

שיתוף

עונת החתונות בעיצומה – בדיוק מאיפה הגיעו כל המסורות האלה?

המילה "אירועים" באה מהמילה האנגלו-סקסית "wedd" שפירושה שגבר יתחתן עם אישה ותשלם לאב הכלות. Where did the bouquets tradition originate?

 

זר

 

זרי אירועים היו במקור עשויים עשבי תיבול חזקים כמו שום וטימין, שנועדו להפחיד רוח רעה, וכיסוי ריח של אנשים שלא התרחצו לעתים קרובות.

 

זריקת זר זר

 

בימי קדם, האמינו כי לכלה היה מזל במיוחד ביום חתונתה. אורחת הייתה קורעת לפעמים בשמלתה כדי לקבל מזל טוב לקחת הביתה. השלכת הכלה על הזר שלה צמחה מהרצון שלה להציע מזכרת מזל טוב, ולמנוע מאורח להטריד אותה (ואת שמלתה!) במהלך קבלת הפנים. Where did the Bouquet toss originate?

 

רעלה מכלה

 

כאשר בני משפחה הוסדרו נישואים, לעתים רחוקות מאוד הותר להם הזוג הטרי לראות זה את זה. בני משפחה שמחליפים נדוניה חששו שאם החתן לא יאהב את מראה הפנים של הכלה, הוא עלול לסרב להתחתן איתה. זו הסיבה ש"אב הכלה "מסר את הכלה לחתן בטקס בפועל.

 

רק לאחר שהרימה את מעטה רגע לפני הטקס, ראה החתן את פני הכלה לראשונה. כלות יווניות ורומיות קדומות לבשו רעלות אדומות או צהובות כדי לייצג אש ולהגן על שדים.

 

אצבע טבעת

 

לפני המאה ה- 5 , האצבע הייתה למעשה האצבע המורה. מאוחר יותר האמינו כי האצבע השלישית מכילה את "וריד האהבה" המוביל ישירות ללב.

 

משהו ישן, משהו חדש, משהו שנשאב, משהו כחול

 

אמונה טפלה זו של הכלה כשהיא לובשת משהו שמתאים לכל אחת מארבע הקטגוריות הללו, מקורו באירופה כדי להדוף את הרוחות הרעות. משהו ישן: מסורת זו סימלה את תחושת ההמשכיות תוך כדי המעבר מאדם יחיד לזה של זוג נשוי. משהו חדש: מסורת זו סימלה שהנישואין מייצגים מעבר לבגרות. משהו שנשאל: מסורת זו סימלה את האמונה הפופולרית שעל ידי הלוות משהו מזוג נשוי באושר, מזל טוב יעקוב אחרי הזוג הטרי. משהו כחול: בישראל העתיקה, כחול היה צבע הגבול של שמלת הכלה, המסמל טוהר, קביעות ונאמנות.

 

שמלת כלה לבנה How did wedding traditions originate?

 

הדבר נעשה פופולרי בשנות הארבעים של המאה העשרים על ידי המלכה ויקטוריה, שבחרה זאת במקום שמלת הכלה המלכותית המסורתית "כסף". לפני כן כלות פשוט לבשו את השמלה הטובה ביותר שלהן ביום חתונתן.

 

קשירת הקשר

 

זה בא מימי האימפריה הרומית כאשר הכלה לבשה חגורה שקשורה בקשרים. החתן התיר את הקשר לפני השלמת נישואיהם.

 

ולבסוף … עוגת האירועים

 

גם בימי האימפריה הרומית נאפו עוגות אירועים מחיטה או שעורה. בדלפק הקבלה הם נשברו באופן מסורתי מעל ראש הכלה החדשה על ידי החתן כסמל לפוריותה. האורחים היו אז לטרוף חתיכות מהעוגה ולוקחים אותם הביתה למזל טוב. לימים זה הפך למסורת להניח עוגות קטנות רבות זו על גבי זו גבוה ככל האפשר. הזוג הטרי אחר כך ינסה להחליף נשיקה על ראש מגדל העוגות מבלי להפיל אותם. בתקופת שלטונו של המלך צ'ארלס השני מאנגליה, האופה הוסיף ציפוי, והסגנון המודרני של עוגת אירועים נולד. לא ברור מתי החלה לראשונה המסורת של הזוג הטרי המנפץ עוגת אירועים זה לזה בפנים, ולא ברור אם נישואים כאלה יושלמו בהמשך היום או בערב!

 

איזו מהמסורות הללו תהפוך את היום המיוחד שלך למיוחד עוד יותר?

תגיות: קבלות פנים נישוויל tn , השכרת אירועים נאשוויל tn

התגובות סגורות.

 

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5