השכרת אוהלים לאירועים: רשימת ציונים עם 6 נקודות לאירוע אוהל מושלם

שיתוף

השכרת אוהלים לאירועים לאירועים: רשימת ציונים בת 6 נקודות לאירוע אוהל מושלם

מלבד השכרת אוהל מ- ואפילו השכרת אוהלים , ישנם עוד המון גורמים שעליך לקחת בחשבון כדי לקיים אירוע אוהל מוצלח. חלק מהגורמים הללו כוללים:

תוכנית גיבוי מזג האוויר

דברים יכולים לצאת מכלל שליטה גם אם יש לך את האוהל הכי טוב שיכולים להרשות לעצמך. כדי להיות בטוח, יש תוכנית גיבוי במקום. כדי להיות מוכן לגשם, יש אוהל עם דפנות שישמור על הגשם בחוץ. זכור כי הגשם יכול לגרום להצפות בתוך האוהל, לכן כדאי לשקול גם להרים את הרצפה.

גם כשהקיץ שלה, הרוח יכולה להיות חזקה ומכאן שהאורחים לא נוחים. כדי להבטיח שכולם ירגישו בנוח, שכרו דפנות והבטיחו אותם בהימור. אתה יכול גם להקים מבנה קיר קשה לפני כן.

האם אתם עורכים את האירוע בחורף? זה יכול להיות קר מדי במידה שהאירוע הופך לבלתי נסבל. כדי להיות מוכנים, יש תנורי חימום וגנרטורים בגודל מתאים.

אופי האתר

האם האתר מספיק גדול לאוהל שלך? זה הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון. ברור שגודל האוהל ייקבע על ידי מספר האורחים שנכחו באירוע.

הימנע מאתרים מרושלים מכיוון שהם נוטים להיות תלולים מדי מכדי שאפשר יהיה לנסוע בהם ולאנשים ללכת. האורחים גם נוטים לשבת באי נוחות באזורים מרושלים.

כשאתה בעניין, חשוב גם על הניקוז. האם מערכת הניקוז במצב טוב? האם יש סיכוי שהמים יגיעו לאורחים במקרה שיורד גשם באמצע האירוע?

אם אתם מחפשים לבשל במקום, יש לוודא שהאתר גדול מספיק כך שתוכלו לעלות על אוהל מטבח . האזורים צריכים גם לתת לך מספיק מקום להכין את שטח האחסון. האזור צריך להיות גדול מספיק כדי לאחסן כלים, אוכל, משקאות ואספקה.

תאורה

אתה צריך אורות גם אם אתה מקיים את האירוע במהלך היום. בבחירת אפשרויות התאורה , חשוב על הבטיחות. על הנורות להיות קודים להצבת שלטי יציאה ופנסי בטיחות אחרים לאוהלים. כדי למנוע הימצאות בצד הלא נכון של החוק, בדוק עם האזורים המקומיים שלך ואשר את התקנות המקומיות.

אתה צריך גם לחשוב על היופי של האורות. היצירתיות מועילה כאן. אתה יכול לעשות את העבודה או לשכור מומחה שיעזור לך. עליך לשים לב שלפניך תלו את האורות , הניחו אותם תחילה על הרצפה עם כל מה שהיה במקום, כולל כבלי החשמל והפסים.

אם האירוע יימשך הלילה, שקול להדליק אורות באזורים הסמוכים. אלה כוללים מגרש חניה ושבילים. בנוסף לאורות המייפים את האזור, הם גם מקלים על האורחים לנווט במדרכות ובאזורים העשביים.

מים ושירותים

גם אם תספקו משקאות, חכם לשתות מים במקום. בחלק מהמקומות יש מי ברז זורמים, בעוד שאחרים ידרשו מכם להגיע עם המים שלכם. אשר עם הקייטרינג שלך לגבי גישה למים.

כשמדובר בשירותים, אתה יכול להשתמש בקרוואן או במתקן נייד. בלי קשר לזה שתבחרו, וודאו שהאזור נקי ויש מקום לאורחים לשטוף ידיים.

בקרת טמפרטורה

אתה צריך להיות מוכן לשינוי בטמפרטורות במקום. אתה צריך להיות מאוורר, מזגן וכבשן במקום שאתה יכול להשתמש בו כדי לקרר או לחמם את החדר לפי דרישות החדר.

דברים אחרים שיש לקחת בחשבון

הדברים האחרים שעליכם לקחת בחשבון הם:

חשמל : האם במקום יש שקעי כוח שאפשר להשתמש בהם בחוץ?

Riggging : רוב אוהלי המסיבה שתקבלו מ- השכרת מסיבות אירועים Rockland NY אינם תומכים בחבלה. עליך לבדוק עם הספק שלך ולראות מה הוא יכול לעשות כדי לתלות ציוד ופריטים אחרים.

גנרטורים : למזגנים, מאווררים ומחממים, אתם זקוקים ליחידות איכותיות בגודל הנכון.

מסקנה

אלה הדברים שעליכם לקחת בחשבון עבורכם לקיום אירוע אוהלים מוצלח. כדי לזמן קלה, התחל את המחקר מוקדם מספיק. זה קורא לכם לבקר בחברות מסיבות שונות ומקומות אירועים לפחות שלושה חודשים לפני מועד המסיבה.

כתיבת תגובה

כתבת | סיון ארביב

כתבת | סיון ארביב

אני סיוון ארביב בלוגרית בתחום האירועים אוהלים עיצוב אירועים, שמחה שאתם קוראים ונהנים מהמדריכים שלי

בא לכם להגיד משהו השאירו פרטים

דירוג גולשים:
5/5